Organisaties, verenigingen, diensten hebben de mogelijkheid om onze ACADEMIEZAAL op het gelijkvloers, naast de inkomhal, te kunnen huren voor het organiseren van een activiteit.

Om deze zaal te reserveren, dien je ten vroegste 6 maanden en ten laatste 4 weken voor de gewenste datum waarop de activiteit zou doorgaan onderstaand reservatieformulier in te dienen op het secretariaat van de academie, rechtstreek of als bijlage bij een e-mail gericht naar secretariaat@academiehamme.be.

Na toezegging door de directie van de academie, zal je een factuur ontvangen (Categorie B en C) voor het betalen van de retributie en waarborg. Het betalingsbewijs wordt meegebracht bij het afhalen van de sleutel en de afstandsbediening van de gordijnen.

Na het betalen van de retributie en waarborg is de toezegging definitief.

De algemene verplichtingen en gebruiksvoorwaarden voor het gebruik van de Academiezaal vindt je terug in het gebruikers-en retributiereglement.

RESERVATIEFORMULIER ACADEMIEZAAL
REGLEMENTEN:

Deel deze pagina